Top

Veel gestelde vragen EDshops.nl

Veel gestelde vragen 



Zijn jullie altijd bereikbaar?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van: 
Maandag t/m vrijdag van 10.00u tot 20.00u.
Zaterdag van 10.00u tot 14.00u.
Zondag zijn wij telefonisch niet te bereiken.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Als u uw bestelling voor 14.30 uur doorgeeft wordt het diezelfde dag nog verzonden en heeft u het de voldende dag in huis. Besteld u in het weekend dan wordt uw aankoop op maandag verzonden en zal u het op dinsdag in huis hebben. 
De levertijd naar België en Duitsland is 3 à 4 werkdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland € 6,75  Boven € 150,00 Gratis
Belgie € 9,00 Boven € 200,00 Gratis
Duitsland € 9,00 Boven € 200,00 Gratis

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Ja het is mogelijk om uw bestelling af te halen. Neem contact met ons op om een afspraak te maken. U dient gepast te betalen. 

Is er een mogelijkheid dat u de bestelling persoonlijk komt afleveren?

Nee dit is niet mogelijk. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Onze producten worden altijd verstuurd via de pakketservice van PostNL.

Kan ik een ander afleveradres invullen?

Ja dit is mogelijk. In de bestel omgeving bij bezorgmethode kunt u een ander afleveradres invullen.

Heb ik garantie op mijn producten?

Onze producten worden geleverd met de door de fabrikant bepaalde garantie. Dit verschilt per product. De factuur die u per email toegestuurd krijgt is tevens uw garantiebewijs. 

Wat moet ik doen als mijn product een defect heeft?

U dient in dat geval contact met ons op te nemen. Wij sturen u een retournerings formulier wat u moet uitprinten en helemaal in moet vullen. Hierop staat het adres waar u uw product naar toe moet sturen. Dit formulier dient u mee te sturen in de doos. 

Krijg ik mijn verzendkosten vergoed wanneer mijn product een defect heeft?

Ja. Als vastgesteld is dat het om een fabricagefout gaat krijgt u uw verzendkosten vergoed. Dit is echter niet het geval als uw product door eigen toedoen kapot gaat. In dit geval krijgt u uw verzenkosten niet vergoed. Bekijk hier onze garantie voorwaarden

Krijg ik een nieuw product als mijn product kapot is?

Het teruggestuurde product wordt eerst helemaal nagekeken. Als vastgesteld zal worden dat het product een fabricagefout heeft krijgt u een vervangend product. 

Wat gebeurd er als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?

U heeft twee weken de tijd om te beslissen of u uw aankoop wilt houden of dat u hem terug wilt sturen. In dat geval dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij sturen u een retournerings formulier via email. Dit moet u uitprinten en invullen. Vervolgens dient u uw aankoop in de originele verpakking incusief toebehoren en het ingevulde retour formulier terug te sturen naar het adres wat op het retour formulier staat aangegeven. Bekijk hier onze retournerings voorwaarden

Mocht u een vraag hebben die hier niet vermeld wordt neem dan contact met ons op!
@